Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Sunday, September 23, 2012

Sempadan~

Assalamualaikum..

Destinasi ahadku
Padang kawad dan pusat sukan
Menjenguk mereka yang dibawahku
Termasuk juga yang diatasku
Dalam erti kata lain- Junior , Senior

Aku dengan mereka
Sahabat dunia..
Mungkin juga akhirat
Hayun langkah bersama

Serius..ketawa..biasa-biasa
Aku pilih biasa-biasa
Aku tengok mereka
Dalam kalangan itu,
Pernah ada cerita hitam denganku

Ya..sempadan itu
Dengan dia dan segelintir mereka
Aku cuba untuk positif
Wahai hati suci putihlah dikau
Bersangka baik pada semua
Dan itu adalah yang terbaik
Tiada dendam, lebur.

Aku gembira
Dan sekarang masa untuk aku balik
Balik ke rumah..
Minggu depan, akan ku jenguk lagi kalian =)

___________________________________________________________________

p/s: takecare ~

2 comments: