Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Tuesday, June 5, 2012

Aku jadi PENGAPIT?? haha >_<"

Assalamualaikum...

Ok, baca tajuk pun aku dah tergelak sorang-sorang. Tapi nak buat macam mana, nasiblaaa... 
kene jadik pengapit untuk wedding Pegawai kitorang. 
Lt.Arrizal TUDM bersama isteri tercinta Pn.Nurul Adha ;)

Firstly, ingatkan nak join jadik geng Sword Bearer, military wedding lah gitu. Pengantin akan lalu bawah pedang masa mula-mula masuk dewan untuk persandingan. Camtulah ringkasannya. Tak reti aku nak explain..jap gi aku upload gambar bagi korang tengok. Tapi sikit je la.. ngeee~ 

Ni geng-geng Sword Bearer. Masing-masing pakai pakaian istiadat TUDM, 
or refer as baju No.1 (*exclude yang pakai sweater & of coz yang baju kurung tu..hahaha)


Ni lah dia Encik & Cik Pengapit... ngeeee >_<"

Ni lak Pengantin Baru kita..hehehe. 
*sory gambar tak clear sangat..


Seriously aku tak tahu amende lah peranan si pengapit ni..hahaha.
Bluuurrr gile. Yang aku tahu jadik tukang kipas je kot + touch up pengantin.. hahhaha.

Dengan aku yang ganas tetiba bertukar jadik ayu.. adessss.. 
aku rasa habis kene bahan je kot .. haha. Lantaklah.. Alhamdulillah semua da settle.. hehe

Dah tu je. Gambar sikit je. 
Kang aku mintak kat cameraman pic yang lain..hehehe


-takecare-






8 comments:

  1. owh... aku pernah dipaksa jadik pengapit... aku tolak... kehkehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhah ;p aku xpat nak tolak.. ngeee.. xpa, special utk pegawai aku.. bkn salu hehe..

      Delete
  2. untunglaa~jadi pengapit tn arrizal..pasti dlm kenangan mereka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ;p untong2.. hehehe. x terlintas jdk pngapit dorg dowh.. heeee

      Delete
  3. sapa lah pengapit aku 8 tahun lagi ??? hhahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ur sibling lorhhh.. xkan cha lak .. hahaha

      Delete