Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Saturday, May 19, 2012

Untuk mama cayang ^_^"

Assalamualaikum... =)

Aku dah selamat sampai Shah Alam..hehe. Tadi my bff yang pi ambik kat LCCT. 10am landing.. TQVM baby =) err.. nickname dia memang baby okeh.. hahaha =p


Sampai je terus pi teman dia lunch dulu kat area Bangi. Then gi usha kedai dia yang tengah renovate. Area Kajang tak silap aku. Menyempat jugak teman dia gi shopping barang umah sekali kat TESCO Shah Alam. Memang pusing-pusing je la tadi... =) Lama tak hangout sama lak kan..




Ok, dah banyak sangat melalut..lari dari topik sebenar. Hahaha. Hari ni, beli something yang berharga untuk mama cayang. First time aku beli hadiah mahal. Walaupun tak sampai ribu-ribu, untuk masa ni, ni je yang termampu... Pegi kat Hourtag Alam Sentral, kat PAS lah kan..

Motif aku beli, aku pon tak taw. hahaha. Tetiba nak belikan.. a_a"





So, how? Nice tak? Aku tak reti sangat nak pilih >_<" Tadi pilih design lain, member kata tak sesuai, untuk yang muda remaja ok lah.. cewaahh.. hahaha =p Pastu abang tu kata yang ni OK untuk mama.. So, kami decide beli yang ni je =)

OK dah. Tu je. ngantuk gila dah ni... ngeee~ adiosss.. zzzzZZZ
~takecare~






No comments:

Post a Comment