Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Thursday, May 3, 2012

Tolong fahami...~

Assalamualaikum..

Aku lebih suka menyendiri
Dari bergelar kekasih
Pada yang belum pasti aku miliki
Menyibukkan diri

Cuba abaikan cinta kasih
Dari empunya diri yang aku kenali

Persahabatan ini aku hargai
Jangan kotorkan dengan secebis zina hati
Yang kau sendiri sudah tahu dan pasti
Bukan sombong membangga diri
Tapi ku jaga maruah diri

Jika ada jodoh
Aku terima
Tapi mungkin bukan pada saat ini..
Terpulang pada ketentuan Ilahi..
Pada kau sang arjuna
Yang mungkin akan menjadi imam
pada diri ini
satu pintaku.....

Tolong...fahami..~

12 comments:

  1. Replies
    1. ehh dak kecik ni.. cepuk kang =p hahaha

      Delete
    2. aikkk...ada lg dak kecik ni. hahaha. dah la, nak tido... zzzZZZ =p

      Delete
  2. Replies
    1. huiii uncle.. x tdoq gi ??
      siap ahh .. esok xpat bangun gi keja.. haha

      Delete
  3. aikk??awk p0n dh kne virus bermadah helah ni...lalalalalala :D

    ReplyDelete
  4. Aku fahami erti kata mu ini.
    Kerna aku juga terjebak dalam situasi sebegini.
    Tolong fahami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. weeewitt =)
      susah kan bila tjebak.. huhu

      Delete