Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Tuesday, May 15, 2012

2 bulan....je?

Assalamualaikum.. 

Aku bakal menjejakkan kaki lagi ke UiTM Shah Alam, Intekma & yang sama waktu dengannye la..
Tapi al-kisahnya, daku bukanlah melangkah ke sana sebagai pelajar Degree... belom lagi. hehe. Diploma baru ja habis April lepas. hohoho... >_<" Aku join kursus keusahawanan. Khas untuk pelajar yang nak graduate or dah graduate. UiTM student je la..

TER-join sebenarnya...tak tahu pun pasal benda ni. Member yang inform. Memandangkan free & macam banyak je benefit yang kitorang akan dapat.. maka daku pon ter-JOIN lah benda alah ni. Kursus ni start 21 May - 10 Ogos. 19 May nanti inshaAllah blah dari Langkawi ni.. hello again Shah Alam.. hehe.

Tapi ada SATU masalah. yup, SATU je. Tapi pening fikir. Tempat tinggal -_-" Sepatutnya memang pihak yang berkenaan provide untuk peserta, tapi majoriti tak nak lak. So, cancel. Terkapai-kapai jugak lah daku nak cari tempat untuk stay. Cadang nak stay kolej lama, tumpang member. Tapi, rasa lama sangat & time aku tamat kursus tu bebudak degree confirm dah cuti. Mana nak merempat lagi.. haha.

Second choice, tebalkan muka try tanya sorang member ni. Aku tak tahu dia stay mana, yang aku tahu kat area Shah Alam jugak. Tapi....... errrmmmm. Tak jadi tanya. Sebab...... errmmm.. abaikan. -_-" Lastly, aku roger member sekampung, stay dekat area UNISEL. Ok lah tu.. jiran je dengan UiTM. hehe.. so, dia pon kata ok .. Alhamdulillah. 2 bulan... je... hehe. TRIMAS beb =)

ok dah. tu je. zzzZZZ~ takecare ~

2 comments: