Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Wednesday, April 25, 2012

Contest@ContengConteng!

Assalamualaikum.. =)


Entri ni aku buat khas untuk join contest kat belog CONTENGCONTENG, brader Fadhli ... >_<" hehe
Demi mendapatkan Buku Nota Mini
(Limited Edition weyhhh ^_^")

Aku mula kenal CONTENGCONTENG ni bila salah sorang member aku, promote kat aku. Siap hadiahkan komik ni kat aku. Memang aku sayang gila, jaga baik-baik. Orang bagi la pulakkan. huhu. Lagipon aku memang kipassusahmati komik-komik ni. haha. Actually tak perlu pun buat entri, just komen kat belog CONTENGCONTENG ni dan letak fullname sekali.. =)



 Tapi memandangkan komen aku tu terpadam disebabkan connection internet failed, so aku buat balik. Taip jadikan entri terus. Leh promotekan sekali belog dan komik brader Fadhli ni =) 
Oh ya, jom nanti ramai-ramai terjah:


Majlis Pelancaran Siri Buku Conteng oleh PTS POP
Tarikh: 6 Mei, 2012 (Ahad)
Tempat: PWTC, Kuala Lumpur
Masa: 11.00 - 12.00 tengahari

so, terima lah hasil nukilan merapu meraban zaman sekolah rendah ni:
...............................................................................................

Semasa di sekolah rendah, saya selalu 
berebut nak tolong angkat susu kotak percuma. 
Manalah tahu boleh dapat lebih. 
Dan lagi satu sebab adalah :

Mitos mengatakan, kalau dapat banyak warna kat bawah kotak susu ni, akan dapat hadiah. 
Warna-warni segi empat yang tersusun kat bawah kotak susu tu.  

Masing-masing mengharap sesuatu yang tak pasti. Termasuklah saya sendiri. Maka muncullah kawan-kawan ala Power Rangers, Sailormoon, Dragon Ball (kartun-kartun yang popular zaman saya) dan yang sama waktu dengannya merebut kotak susu berwarna tersebut. hahaha.





Yang dapat banyak warna kat kotak tu, gembira sakan. Yang tak dapat pulak, muka kecewa memanjang. Mitos misteri yang tak dapat dikenalpasti dari mana puncanya, 
sampailah sekarang. 0.o"

(110 patah perkataan)
Nukilan - Natasya Syakila Bt Mohamad Nasir








6 comments:

  1. wah!! aku blom baca lagi komik conteng2 tu... huhuhu... kena cari nih.... huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. uncle jom gi PWTC ! kat situ cari ah komik ni.. ada owner conteng2 skali =) hehe

      Delete
  2. Replies
    1. ngeh3.. zaman skolah rendah.. bendul sikit.. hahaha

      Delete
  3. memang best komik yang dia wat, menjadi inspirasi aku jugak tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) kannn.. best, coz komik dia salu pasal zaman kecik2 dulu.
      teringat balik kenangan.. cewahh ~

      Delete