Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Tuesday, March 27, 2012

Redha...bukan Pasrah

Assalamualaikum

Semalam dengan eksaitednya
Nak perabih baucer yang tinggal sekeping ni

Bertiga.
Ditemani Kak Sara Lawa & Cik Farah Alwardah ^_^"
Singgah makan dulu kat Ani Sup Utara
*Cik Farah mengidam nak makan sup-sup lak .. Oppzz >_<"






 si baju hijau ~
 Kak Sara Lawa

yang si purple lak ~
Cik Farah Alwardah












Menu : 

++ Air Bandung ,  Milo Ais Tabur, 
Set nasi / sambal/ telur masin,
Begedil 


Bllurrrpp... opzzz.. Alhamdulillah =)






Dah setle melantak, gerak ke SACC MALL. Nak serang MPH. hehehe.
EKSAITED..last vouchers =)
Menuju ke rak buku / novel - ok, dapat dah apa yang diidamkan.
Pegi kaunter , dengan KONDIFEN nye bagi baucer...

then akak tu berkata 
"Ala.. koyak lah dik. Kami tak terima , consider damage. 
Sorry ye."


*korang nampak tak ?? sikit je kan...kene REJECT sudaaa... huhuhuhu . SENTAP =( 


Maka , daku pergi membawa diri. Kembalikan semula segala buku itu ke tempat asalnya.. 
Takpe , daku REDHA. Namun tidak bermakna daku PASRAH.... Oleh yang demikian , 
akan daku ushakan mencari kedai-kedai buku lain yang sudi menerima baucer ku seadanya...... 
*errkkk..luahan hati kah ini?? hahaha*


OK. ENOUGH. BALIK !!  -_-"

ehhh.. Farah ajak singgah secrete recipe......
singgah jap untuk mengubati hati yang hampa dan kecewa ini..




Ermmm... happy sikit. 
Relax sudah... Esok cari kedai buku lain lak =p hahaha

-to be continue...-

8 comments:

  1. adoiii!macam manaaa boleh careless ni?sayangggnyaaaa!!!!

    hahaha tambahkan lagi rasa kecewa tu...keh3 XD

    ReplyDelete
  2. mr.clive!!! sengal laaa...
    takpe2.. esok cha gi cari kedai buku lain...
    lalalala

    ReplyDelete
  3. sayangnya tak buleh pakai tapi mmg leceh kan kedai buku..aritu teman member pergi popular guna baucer tu. ala terdouble tulisan bagi terang jer pon dia takot nak terima.sengal giler rasa..

    eh SACC mall, ani sup utara. rindu shah alam!!!!!!!!rindu lagi uitm!!hahaha..

    ReplyDelete
  4. popular cha x try lagi .. takat ni habiskan 3 baucer kat MPH je.
    next time nak try kedai buku lain .. hohohoho. siyes sentap .. hahaha

    eehhh.. mai la shh alam if rindu ,, jenguk2 uitm .. haha =p

    ReplyDelete
  5. alahai ruginya klu xdapat guna baucer tu...dah boleh beli 3 buah buku novel tu..hahaa

    ReplyDelete
  6. huhuhu,, tu la .. sikit je kot koyak nye haa.. -_-"
    siyesly x xpect akn direject .. hahaha =p

    ReplyDelete
  7. sup tulang..... mmmmmm.... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dtg dah dia.... hahaha =p
      apekah ?? sup tulang lak yg dia fokus.. ngeee

      Delete