Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Friday, March 23, 2012

Pendam = Sakit Jiwa -_-" , Luah = Lega.. Alhamdulillah ^_^"

Assalamualaikum..

Sometimes ada perkara yang kita TAK DAPAT luahkan
Or, ada perkara yang kita MEMANG nak luah
tapi.. tak berkesempatan / tak tahu nak luah kat sape







Tapi bila masalah tu bertambah kronik ,
PENDAM = SAKIT JIWA
sorang - sorang
urrghhhhh... 
seriously... MENTAL DOWN  -_-"






Kadang - kadang, lebih baik untuk kita luahkan sesuatu 
yang membebankan otak kita
LUAH = ALHAMDULILLAH
even sometimes tak jumpa penyelesaian , 
but at least, lega sikit..release la jugak tension..








kat sinilah jugak , peranan SAHABAT tu diperlukan. 
Sebagai pendengar dan pemberi nasihat if possible.. =') 
*makesure nasihat yang leh pakai lah.. haha =p



yang penting , BE POSITIVE !! 

.......................................................................................................


OK.. tu je. hehehe..

Oh yaaa..

~esok bermulanya kelas memandu .... ngeeee......... >_<"
wish me luck lah ye... =p 

p/s: takecare =)



14 comments:

  1. sbb tu lah kita perlukan sahabat susah dan senang :)

    ReplyDelete
  2. bukan senang nak dapat kawan yang sanggup hdup susah senang bersama ^___^

    ReplyDelete
  3. p ke puncak bukit dan jerit sekuat-kuat hati! aaaarghhhhhh!
    pastu rasa lega gilaa!heee~ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa...
      yela mr.clive.. hahaha =p

      Delete
    2. hahaha buat la!buatlaa!jgn tak buat!!!heeee~

      Delete
    3. hahaha =p ok fine..

      goin to Broga with my members,
      nnti cha prktikkan ok .. haha

      Delete
  4. yeaaaa...be positif n be smile always almost.

    ReplyDelete
  5. pergi karok... nyanyi kuat2... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu diaaa.. uncle jonni pnye idea .. haha
      sore x sodap.. kang pecah speaker ha.. hahaha

      Delete
  6. awak birthday biler?rasa bersalah pulak bila tak menang apa apa buku tu...haha...at least kalau besday ada alasan kukuh nak bagi tanpa perlu menang apa2...kehkehkehh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha =p its ok la mr.clive.
      saje je membebel bnyk2 kat u punye entri .. haha.

      btw, my birthday - 4 july .. hehe

      Delete