Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Tuesday, March 6, 2012

Patut ke aku Deactivate FB ?

Assalamualaikum..

FB
Banyak benda yang jadik

Dari kawan jadi lawan
Dari tak tahu jadi tahu
Dari gembira jadi sedih

& vice versa

Tadi aku baru je UNFRIEND beberapa orang
Reason ,
taknak diri hadir untuk menyusahkan
ATAU menyakitkan hati mana-mana pihak..

Pastu terfikir, ramai sangat nak UNFRIEND & REMOVE
baik aku deactivate terus.... -_-"
Adil untuk semua.. kot...
FOKUS pada dunia blogging


Mungkin aku agak emo semenjak dua menjak ni
Disebabkan hal *mistik* yang baru je settle semalam
Alhamdulillah, perubatan Islam + pertolongan & rahmat Allah swt.


hmmm...
so, patut ke?
huhu

7 comments:

  1. jemput singgah segmen saya dan bff saya
    http://lavender498032.blogspot.com/2006/03/segmen-amalina-yaakub-dan-rayha-rozi-ay.html

    ReplyDelete
  2. GooglePlus gitau...Come to Papa...

    ReplyDelete
  3. xyah...simpan je...nanti mana tau nak jual barang ke senang.hohoh

    ReplyDelete
  4. hOhoho.. tak tahu nak cakap. terpulang pada cik lensa hati ~

    ReplyDelete
  5. huhu...naper ni senyapp je?hehe

    ReplyDelete