Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Sunday, March 11, 2012

Alor Star - Naik bas ke Drive??

Assalamualaikum..

Esok nak ke Alor Star. From Klang - Shah Alam.
So, was thinking, better naik bas je or drive?? huahuahua..

Tak pernah drive pegi Alor Star. Selalu terbang je, singgah Langkawi terus. haha
*tiket free pulak kan..

So, aku godek-godek Encik Google Maps. Ada 3D, baru tahu.. haha. Kira macam GPS laa..
Clear sikit aku nak tengok jalan-jalan yang patut ditempuh.  haha



Hopefully tak sesat la yeee.. haha.
Yang ni pulak kononnya bila dah sampai Alor Star.. 



Selalu jadik penumpang jek. Kali ni pegi dengan mama.
Ada hal business sikit. hehe. Lokasi kedai kat Langkawi, tapi alkisahnya, 
berurusan kat main office Alor Star.
So, pegi Alor Star je la..


Conclusion-nya, naik kete lah jawabnya. Encik Google Maps kata around 5hours 25minutes arrives @ Alor Star. Tapi kalau mama & aku yang bawak... agak-agak 7 8 jam kot. hahaha

Apa-apa pon, doakan keselamatan perjalanan kami OK , >_<" 

Oh yaa.. kete manual...hohoho. 
hopefully tak jeemmm.... ngeeeee =p


4 comments:

  1. Replies
    1. pergghh... perrghhh.. pergghh...

      baek punye idea =p hahaha.. sengal tol la uncle.. haiisshh >_<"

      Delete
  2. tapi kekadang sebab GPS ni la makin sesat!hahaha XD @google map!

    ReplyDelete
  3. hehehe =p wat rujukan je. xdak gps, google map sudeh.. lalala

    dah sampai da pon =) haha

    ReplyDelete