Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Sunday, February 19, 2012

Weekend Aku. Korang?

Assalamualaikum.... =)

Ada yang tanya,
apa la si Tasya tu buat busy sangat?? Ajak dating keluar pon susah.. 

Haaa....ni aku nak bagi JAWAPAN kat mereka2 itu:

OK. I'll make it short & simple.
Ni la jadik weekend ni kat aku..


Al-kisahnya..
Kontena Barang Perabot ni dah sampai kat kedai.
So, kene arrange & kemas la mana yang patot.







.
.
.
.
.
.
.

yang takleh blah time
tengah sibuk arrange barang TERjumpa ni


.
.
.
.
.
.
.

*keje banyak..take 5.
menyempatkan diri BERblogging + BERfacebook jap je..

biarkan FAIL2 itu berpeleseran seketika.... 
erk =,="




OK.Tu je lah setakat ni.
Sape rasa diri dia RAJIN, meh2 datang kedai tolong.. 

hahaha >_<"






10 comments:

  1. HAHAHA. mcm mn budak kecik tu bleh ada kat celah2 kayu? HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. si kecik ni sibuk jugak nak mengemas kononnye,,
      tup2 jumpe dia tersadai kat sofa tu.. hahaha =p

      Delete
  2. terkejut tengok tiba2 ada orang kat situ hahahaah :D

    ReplyDelete
  3. hoho tgh bz bz tu pun sempat lagi berblogging tu! respct! LOL XD

    ReplyDelete
  4. huhuhu.... penat budak tu... sampai terbongkang camtu...
    huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye uncle =)

      ha'ahh... penat TENGOK kitorang angkat brg kot.. hahaha

      Delete
  5. hahaa....penat sgt budak kecik tu...nasib baik nampak, klu x mesti tertinggal dlm kedai sorg2..ni kedai kt mana??nk g cari perabot jugak la..hiihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye cik cute =p haha

      haaa... penat la sgt.
      btw, kedai kat banting baru..wat masa ni, fb & web stil under maintenance =p nnti da siap cha roger kay =)

      Delete