Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Wednesday, February 1, 2012

Sesi kucar-kacirkan BLOG !! huh =,="

Assalamualaikum...................................................................................~




                                 Aku serabut memikirkan bulan MAC yang bakal mendatang.


dah masuk bulan FEBRUARY !!
Sebulan je lagi wahai anak pakcik NASIR, buatlah preparation yang patut !!



Ada apa dengan bulan MAC ni??
Aku bakal menempuh KERTAS2 tu lagi... -_-"
Nangis tak berlagu jugaklah kan .... haiisshhh =/
panjang kisahnya.. cukup itu je yang dapat aku bagitahu. 
Yang dah tahu, DIAM2 sudeh ..... ngeeee~








Aku hilangkan kekusutan kepala otak yang dah biol ni dengan...... JENG..JENG..JENG!! ::










MENGKUCAR- KACIRKAN BLOG AKU !!!
(entah pape la.. terlebeyh EKSAITED >_<" )
Eceli... saje je. Pegi explore & tambah2 gadget yang entah pape.., kat dalam blog ni.









Aku MENAIP....MENAIP...dan teruskan MENAIP sepanjang  hari............ 

Kalau lappy ni boleh bercakap, confirm2 kena sound camni (imiginasi diluar jangkaan jap ye @_@" ) >>

"BORING dowh asyik2 MUKA kau, asyik2 kau TEKAN2 aku, asyik2...bla..bla..bla..." 

*takleh blah punye lappy... x_x"










OK ENOUGH... banyak sangat mengarut neh =,="

Dah OK kot otak ni..haha =) 
Aku harus TABAH menempuh dugaan (peerghhh3... ayattt =p )







salam sayang to all readers..
jumpa lagi di NEXT entry yang NORMAL dari entry ni.... ^_^"



         

4 comments:

  1. like i said before, only you can change ur future.. not me or others.. everything on ur hands.. hadapi dgn senyuman =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh... cam kenal !! haha =p
      hye BABY (panggilan ala2 IZU slalu buat) hahaha..

      yup beb, tanx =)) hadapi dgn snyuman dah ni.. hehe

      Delete
  2. singgah bc n3 d sini

    http://akutetapaku85.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhh..hye belog sambal belacan =)
      tetiba lapar lak >_<" hehe

      nice blog.. done reading ur n3.
      no wonder la chnese kaya2 ye dak ?

      Delete