Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Saturday, February 25, 2012

Sedih.Jalan.Makan

Assalamualaikum...

Aku ter-INSOMNIA beberapa hari ni. Fikir pasal... hurmmm....
SEDIH -_-"

Sape yang kenal aku, mesti tertanya2. -_-" Sorry beb. Aku tak sempat nak bagitahu. 
& memang tak sedia nak bagitahu. harap korang takkan tanya lah. huhu.


OK. Enuff.
Tutup kes tu. So,nak update jap. ni je lah yang jadik hari ni..
.
.
.
Petang tadi....... huhuhu
Ada perempuan berbaju kurung, terbaring dekat dengan kereta tu..
tak tahu apa jadi. Polis or ambulans tak sampai lagi time ni,, =(

.
.
sampai bustop. Aina datang ambil. Terus pergi SACC MALL.
VOUCHER punya PASAL.


.
.
Dah keluar. Singgah Secret Recipe. Nak makan kek. Nak ceriakan diri sendiri.
Tapi takde yang berkenan. 

So, singgah sini je.. 


**berjaya buat aku senyum..kejap..huhuhu
.
.
.
Perut dah JAMMING lagu LINKIN PARK.
Dinner terus..





And lastly..huhuhu

~Someone crying. Instead of asking "Are u ok?" , 

why don't just give a hug, 

or lend your shoulder to a friend..

don't need words, just listen. that's better~











6 comments:

  1. wahh.. big apple..sedappnyeee.. -___-
    but im on diet..
    untong laaah~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhuhu,, hye azim.

      cehh. on diet? ok2.. haha. baru nak bagi..
      tak untong ponn.. huhuhu.

      Delete
  2. donattttttttttttttttttt.... huhuhuhu.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye uncle ! haha

      yee..donuttttt....habisss.... haha =p

      Delete
  3. haihhh semua tunjuk gambar makan aje ni...ni xleh tahan ni....nak g makan jugak laaa!heee~

    ReplyDelete
  4. hahaha =p saje je..
    so org x detect sgt cha tgh sedih... lalala

    ReplyDelete