Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Thursday, February 23, 2012

Jumpa.Kawan.Lupa.

Assalamualaikum ...
Dear si Gorgeous & si Handsome sekalian alammmm =)

Hari ni , jumpa kawan lama. *kat FB jek.
Banyak dah perubahan dia, Alhamdulillah. 
Tapi.... aku TERsentap sikit. haha. 

Sebab, dia dah tak kenal aku lagi. 
Ke BUAT2 TAK KENAL?? huhuhu. BUKAN aku sorang je ok yang perasan, 
member lain pon sama. TAKPELAH. hohoho~

 So, aku pon TERfikir..lalu TERtaip entri ni..

huuaargghh *TERmenguap lak*
nak tido dah ni...kasi simple je OK =)
.
.
So, KAWAN...,

Sedarkan AKU bila aku mula 
LALAI, MENJAUHKAN DIRI, SOMBONG
& yang sama spesis dengan perangai2 kat atas tu la..
.
.

KAWANjangan sombong bila dah 
BERJAYA / DIKENALI
APPRECIATE orang sekeliling yang 
SUPPORT kau dari DULU sampai SEKARANG..
jangan sampai HILANG mereka2 ni 
MASA AKAN DATANG ~
.
.
p/s: sekadar ingatan buat diri sendiri 
yang tengah baca ni .. hehe >_<"




tu je la.aku tak taw nak letak gambar apa..kbai.
lalalala~

8 comments:

  1. Replies
    1. hye cinta siswi =p

      ermm.. agakla... huhuhuhu..

      Delete
  2. betul tu. sedih la klu kena.. ;')

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye wanie =p

      erm.. rasanya ramai je yg prnah camni kan ..

      Delete
  3. ... hmmmm... yep!! mmg sedih kalu jd camni...
    huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye uda... ehh, uncle jonni ! haha

      aiepp..sedihnye. ni msti pernah tkena gak ngn mber camni kan.. huhuhu

      Delete
  4. Nat,paham apa yang awak cuba sampaikan disini...betapa sedihnya bila benda ni berlaku...berkecai hati kat dalam....:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye mr. clive... Nat?? haha, nama zaman skola mnengah..

      huhu..bgosla lau fhm =( sedihhh kan....hurmm..

      Delete