Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Friday, February 10, 2012

Complicated -_-"

Jumaat yang suram. 
Lagi sekali. Takda mood.
Tak terbalas komen entry pasal Kak Yana.
Maaf.

Janji keluar sama. Aku tunggu. Dia mesej, aku balas.
Dia pulak tak balas. Aku mesej lagi. Takda respon. 
Dah 3 jam. Malam. Aku diam.
Sedar2 air mata menitik jatuh kat lappy.

Lastly aku dapat tahu.
Benda simple. Miscomunication. 
Handphone punya pasal. Inbox full.
Aku baru je baik dengan dia. Siapa dia? Kawan aku.
Things getting more COMPLICATED.  

Dulu sama2. Kehulur- kehilir. Makan sama. Lepak sama.
Nama pon kawan.
Then masalah datang. Salah faham. Tak bertegur. Diam.
No more next time. Kawan boleh. Rapat jangan.

Now, masing2 dah lembut hati. Tapi......
Terima kenyataan. Benda dah tak macam dulu. 
Mungkin betul aku dah berubah. Senyap.
Untuk yang tu, aku minta maaf.






Aku taip apa yang aku tak mampu nak cakap.
Dia baca, baguslah. Kalau tak, simpan je.



28 comments:

  1. Replies
    1. hye gorgeous..

      hmm.. xdelah. entah, camni je la.

      Delete
  2. Replies
    1. hye gorgeous =)

      emmm.. tanx ye =)
      xda apa sgt pon sbnrnya.. hehe

      Delete
  3. Replies
    1. hye gorgeous =)

      yup.. tanx =p sabar le ni.. hehe

      Delete
  4. all it takes is forgiveness and forgetting dear.wish u all the best :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye there =)

      waa.. mr.clive da jdk reader tetap ni . TQ2 =p
      & tanx for de wish & advice.. =)

      Delete
  5. Replies
    1. itu je? xpe2..
      syan balik sini kang ciap la cha blasah.. haha

      Delete
  6. Replies
    1. hye gorgeous =)

      hehe.. cool da ni .. beku haa =p

      Delete
  7. betol tu...kawan boleh tapi jangan rapat...seksa hati....
    x kata kat sapa pun..pengalaman sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye gorgeous =)

      kemain ayat =)
      looks like we the same situation i guess =p

      Delete
    2. hahahaha.....mungkin lah...

      Delete
  8. Kes ni sebenarnya mudah cuma kauorang mungkin 'terpilih' jalan yang susah masa tu..


    Apa² pun masing² kena ingat, persahabatan tak pernah ada tarikh luput. Takpe slow² dapatkan balik 'kauorang' yang dulu.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye there =)

      KES dah settle >_<" hehehe
      We're just fine. Even x rapat sgt mcm dulu..
      Btw, tanx for the advie.. really appreciate it =)

      Delete
  9. Replies
    1. hye there =)

      dah hampir setle.. =p
      we're ok now =)

      Delete
  10. hmm kena nyanyi lagu avril, complicated dlu bru bleh solve dgn tenang hehe

    p.s bkn kolej kat shah alam, kat uitm arau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye there =)

      amboi... sila lah nyanyi lgu cpmlicated tu ye..haha
      owh.. dak arau rupenya .. ok2 =)

      Delete
  11. hope friendship korang kembali mcm dulu2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye there =)

      tanx weyh.. really appreciate it =)
      inshaAllah..

      Delete
  12. ermmm...Kita semua berubah...

    Jangan terasa, kerana mungkin kita juga tak sedar, kekawan pon fikir kita berubah * kenyit mata gatai cikit* hahahhaha

    Sesuatu perhubungan tidak akan putus dengan mudahnya... Jangan bimbang... satu hari nanti rindu pasti bertandang heeeeeeee *macam pakwe makwe plak* ke Kak So yang menggatai ni hahahahaha

    Ceria Selalu...

    Sekian dari Kak So yang terasa sangat Tua walaupon tak nak ngaku tua kah kah kah *gelak Ja At*

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa... TQ Kak So sudi btandang,,

      cha x mintak prsahabatn ni putus camtu je.
      just sedih.xnak mgharap pape dah.

      Tapi alhamdulillah, semuanya dah ok sikit.. baru je tadi =)

      Delete
  13. 1st time singgah sini.. and harap hubungan anda kembali ukuh.. slam kenal dari saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye there =)

      TQ for ur visit .. inshaAllah..
      salam pkenalan jgak =)

      Delete