Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Tuesday, January 17, 2012

2012~ simple UPDATE

Aku mulakan dengan Bismillah. 
oh ya, Assalamualaikum readers/ bloggers/ typers/ facebookers/ etc.,lalala~



First of all, yeap Happy New Year 2012 =)
*erkkkk.. now dah 17 Jan la NATASYA!! OK.FINE.
(ada aku kesah =p hehe)

Sedar tak sedar (ACTUALLY diSEDARkan!!), dah 2012. Ada apa dengan tahun baru? azam baru ? boyfriend baru? kereta baru? semunya baru? boring dengan soalan2 ni  






=,="  *stop merepek ok......
Aku takde idea sebenarnya. So aku just taip ikut kata hati yang turun ke jari.. hahahah ;D





Got a lot of stories, back to 2011.. yang aku tak sempat dan menyempat untuk taip dan jadikan entry blog. 
SEBAB : aku MENTAL DOWN.. atas faktor2 tertentu. Berkaitan hal yang terjadi dalam hidup aku. Sampaikan pernah terdetik di hati agar 1 of the bad memories gone.. AMNESIA kejap.  
Arrghh..just forget it.... =/








Btw, aku dah selamat mendarat di KLIA 15Jan, & now dah kat Shah Alam semula. 
Join training for almost 3 weeks i guess. Starting on 21 Jan.
2 weeks in USM, another 1 week here in UiTM Shah Alam.




2012 ni....
Aku cuba untuk berdiri di atas kaki sendiri *berdikari lah! 
Cuba untuk hadapi semua dengan lebih TENANG, WARAS, & MATANG ... hehe =) 





Situasi dah mula OK.. just a lil' bit more.. hopefully antara kami takde salah faham lagi. 
its all about FRIENDS..

Kinda HARD to give a title to this entry. Sebab aku tak tahu apa motif aku buat.
Ok.. mungkin luahan hati? erkk... owhhh.. tidak. 
just a Simple Update from me to you guys..




"Kita harus yakin bahawa apa yang ditentukan oleh ALLAH
                   buat kita, itulah yang terbaik. (Hamka)."





No comments:

Post a Comment