Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Sunday, December 4, 2011

Kenangan - SAF 2011 =) FRISBEE!!


                  
                        Minggu last bersama member2 aku . Dapat main Frisbee dalam satu team. 
Tetiba rasa mood time kat UiTM Samarahan dulu2..huhu. Alhamdulillah =) team guys FSR dapat gold medal, tahniah. Team ladies aku pulak takda rezeki nak jadi juara, dapat bronze medal. Apa2 pun,      tahniah for team FSR.





Best gila dapat main, dapat sorak2, jerit2 sampai kena sound oleh urusetia (merangkap member2 aku jugak sebenarnya) Hahaha =p  Pada awal perlawanan, team aku dapat mengalahkan team2 dari fakulti lain dalam peringkat kumpulan. Layak ke peringkat semi final, malang bagi team kitorang sebab tewas tipis 5-4 kepada pihak lawan, dari FSPPP (budak pentadbiran polisi, jiran sebelah fac..hoho).






 

Kekalahan yang penuh kontroversi. Haha =p 
Habis penjaga masa kena serang oleh team aku. Apa2 pun, benda dah berlalu. Takda rezeki. Mula2 memang nak provoke je for the next game. Hehehe. Tapi fikir2 balik, takpelah. Carry on untuk cari tempat Ke-3 dan Ke-4. 







 
Keputusan - Johan dimenangi oleh Fac Law - FUU, N.Johan jiran sebelah – FSPPP, dan tempat Ke-3 jatuh kepada awek2 cool (perasan jap..lalala)- FSR.







Dapatlah beg kasut dan bronze medal. =) Al-kisahnya, beg aku kene cilok olek jurulatih2 aku. Hahahaha =p Sengal jek… esok memang confirm2 nak serang dorang kat office.. ngeee~ penat wooo maen.. haha..








Ok, habis cerita pasal FRISBEE. >_<” (banyak sangat nak cerita nye punnn..haha)

Next,

Hari ni jugak merupakan hari last Junior2 Airforce join latihan tempatan. Tahniah pada yang still bertahan. Upgrade mental dan fizikal korang ok. Training dah habis, so focus on study, tu yang penting. Aku pun tak pandai sangat, tapi beringat sesama kita. Goodluck =)





Majulah sukan untuk negara !! ^_^"
pesanan ikhlas dari aku selaku pemain frisbee FSR (bidan terjun je punn.. =p )



___________________________________________________________________________
Asal dari awal sampai akhir, pic cartoon je lebih..?
 Ok.FINE ..actually, aku tak sempat nak snap2 gambar dengan team.. 
nanti gi usha mana2 member yg sempat @ menyempatkan diri snap gambar kitorang..
>_<" haha

2 comments:

  1. xade rezeli..insyallah
    kalau usaha lebih blh menang..;)

    ReplyDelete
  2. hehe =)
    makaseh dekcik >_<"
    InshaAllah,next game leh menang =)

    ReplyDelete