Yang Perrgghhh.... Klik weyhh :

Monday, November 28, 2011

Macam dulu

Aku stuck lagi
Kat tempat ni
Berdepan dengan dia

Tetiba hati aku rasa
sedih , sakit , lemas
apa hal?

Semua salah faham
Dia kena marah
Aku pun sama jugak
Cubalah faham.....

Lepas ni semua ikut haluan masing - masing 
Kau dan aku mungkin takkan jumpa lagi 
Mungkin kau tak pernah fikir langsung pasal kawan kau ni
Tapi aku nak kau tahu aku selalu fikirkan pasal kau

Mana kau yang dulu
Baik, ceria , caring, happy
Semua dah lain

Bila aku cuba cakap
boleh tak pandang aku?
bagi respon
tolong jangan larikan diri

kau nak aku minta maaf
aku dah buat
nak aku explain mistake aku
tak terluah jawabnya 
tapi aku betul - betul minta maaf

tolonglah faham kawan.......
aku rindu kita yang dulu......
macam dulu.......


No comments:

Post a Comment